Burnumdan geliyor bu 2 yaş neymiş böyle 🤦
Geçmiyor günler her gün akşam sinir küpü olmuş şekilde uyuyorum.
Ağlama krizleri ağlayarak bişey yaptırma hiçbir şeyden memnun olmama paylaşmama yeme problemide eklendi üstüne daha sayacak çok şey var🤦
Çocuğumu tanıyamaz hale geldim böyle değildi
22 aylık şuan aşısına daha var