Merhaba! Anneler :) iki aylik bebegim var , dogumdan beri doktorn verdgi kan ilacini icmyorm , uzerine sagliksiz beslenyrm
. Uykusuz kalyorm kendimi yoruyorm da ev isleri derken . Su an da da aşırı baş dönmesi yaşıyorum , neden acaba fikri olan var mi yada ayni sorunu yaşayan ?