On aylık bebeğim ishal gibi az az su gibi kaka yapıyor .
Bu sebepten çok sık bez değiştirsem de pişik olmaya başladı 😔
Bir taraftan diş çıkaracak gibi ,bir taraftan antibiyotik kullanıyoruz şu an.
Probiyotik toz da kullanıyoruz ama ikisi aynı anda pek etki etmiyor sanki.
İshali kesebilir miyiz bu durumda ?
Yada pişigi ilerlemesini nasıl engelleyebilirim ?
İshal geçmeden pişik geçmez mi?
Garanti çözümleriniz varsa paylaşırmisiniz çok önemli 🙏🏻