Sedefino İyi akşamlarr güzel anneleeer🌸 Bebeğim 6 aylık ve alerjik bir çocuk beyaz tenli de önümüz yaz yaşadığımız şehirde sıcaklar başladı bile bebegıne güneş kremi kullanan var mı ? Önerebileceğiniz?
Arensmom_ Sedefino ıncıa. Oğlum pamuk beyazında. Geçen sene kaşa gittim o sıcakta bile gram yanmadı ki en ufak kızarma bile olmadı . Kesinlikle tavsiye ederim
Zeliff Sedefino benim kızımda atopik dermatitli olduğundan cildi çok hassas. Mustela kullanıyoruz iki yıldır güneşte hiç kızarmıyor. Tek sevmediğim yönü vücudu parlıyor sürünce ama iyi geldiği için değiştirmedim
iloeo Sedefino minoris, doktorumuz önerdi. Siveno dedi bir de ama yorumlarında iki kutu alın yazıyorlardı o yüzden direkt minoris aldım
_YanakReisinAnnesii Sedefino mustela kullandık geçen yaz . Memnun kaldık, benim oğlum hemen kızarır en ufak sıcakta güneşte, bu kremle hiç kızarmadı . Oğlum da alerjiye bağlı atopiye egilimliydi hicbir sorun olmadı 🌺