Eslem_eymen İlk hafta benim bebeğimde de olmuştu 3-4 defa, akşam özellikle gece uykusuna yakın saatlerde olmuştu ağzından burnundan fışkırarak kusuyordu baya, moralim bozuluyordu o sıra her akşam ayni şey olacak korkusu başlamıştı. Reflü mü acaba diye düşündüm ama geçti çok şükür sonrasında.
Önerim emzirince her seferinde omzunuzda belini piş piş yaparak gazını alın. Bi süre dik durmasıninda faydası olacaktır. Ve ben o sıra çok alçak seviyede yastık kullandım.
Sebebi ihtiyacından fazla emmiş olmasıydı bizde yani emme refleksiden dolayı mide kapasitesinde daha fazla emdigini sindiremedigi için kusuyormuş.Eğer yeterli kaka yapıyorsa korkmayın. Günlük 3 defa kaka yapıyorsa doyuyordur. Bizimki fazla bile yapıyordu o sıra şimdi 2 aylık olmak üzere