İyi geceler anneler. Kızım 5 ayını doldurmak üzere. Akşam saatleri olduğu zaman yani saat 8-9 dan sonra sütüm çok az geliyor. Ne yapmalıyım yeterince sıvı da alıyorum. Böyle olunca sürekli emmek istiyor süt çok az geldiği için de sinirleniyor. Başka böyle bir sorunu
olan var mı acaba?