Hareketvakti Kızlar bu şurubu alalı bir ay falan oldu ama yeni açtım kapağı akıllı kapak zaten ama yine de merak ettim çalkalayınız demiş çalkaladıktan sonra köpüklendi normal mi ?
Poly-ana Hareketvakti Evet canım kapağında ki karışımdan dolayı köpükleniyor ilk çalkalandığında sonra geçiyor köpüğü
Hareketvakti Poly-ana ben çalkalayıp direkt kullandım beklemeli miydi bir süre acaba ya 🙁 bebeğim ağlayınca çok düşünemedim
Poly-ana Hareketvakti Yok yok beklemeye gerek yok kuzum bildiğim kadarıyla biz dördüncü şişedeyiz hep öyle kullandık kapak içindeki sıvıyı boşaltıp çalkalayıp verdik hep
Poly-ana Hareketvakti Ya 4 saatte bir 5 ml diyorlar ama bence çok fazla. Ben bebeğime göre deneyerek ayarladım açıkçası. Önce 4 saatte bir 1 ml verdim bir hafta baktım yaradı ama çokta rahatlatmadı 2 ye çıkardım uygun dozumuzu bulmuş olduk çok şükür baya rahatladı ama biz biogia probiyotik ile birlikte kullanıyoruz
Btlaltn Hareketvakti şurupdan Memnun kaldınız mı acaba bebeğim 3 haftalık gazdan uyuyamıyor zinco ve metsil denedim işe yaramadı bunu alacağım şimdi
Hareketvakti Btlaltn benimki çok gazlı değildi ama yine de kullandık ben çok fark edemedim yine de ağlıyordu sonra büyüdükçe geçti şükür 😕