Asel-53 hayır canim.ya inşallah otizim sadece bir yere,bir boşluğa,bir oyuncağa,odaklanır ve saatlerce öyle kalır kendi kendine güler,konuşur ismine tepki vermez yani hiç bir şekilde temas kurmaz bende oğlumda şüphelendiğim zaman tüm bunları dr,dedi bana siz takip edin yinde