Herkese iyi akşamlar bebeğim 33 günlük, burnu hafif tıkalı gibi geldi, ilk kez serum fizyolojikle açmak istedim ama beceremedim. 5 ml lik otribebeyi iki burna şırıngayla sıkmak istedim. O an evhamla bir burna sıkınca diğerini elimle kapatmışım. Bu yüzden sümük falan akmadı. Bebeğim baya ağladı ama şimdi sakinleşti ve uyudu. Acaba kulağına vs herhangi bir zararı olmuş mudur? Tecrübeli anneler lütfen yardım, o an nasıl böyle düşündüm de tek burnunu kapattım anlayamadım halbuki diğer burundan akması gerektiğini de biliyorum