Selam kızlar 2 ay 15 günlük bir bebeğim var. El parmaklarında kahverengi lekeler var tırnaklarda ve parmağın üst kisimlarindada yok. Tırnak dibinden başlıyor az bir kısımda bu leke. Reflü dışında bilinen bir hastalığı yok. Ben erken doğum olduğu için çocuk nöroloji ve kardiyolojiyede götürmüştüm bir sorun varmı diye. Sizin bebislerdede varmı böyle bir durum. Doktoru yarın arayacagim ama sabredemedim bı sorayım dedim