Artık dayanamaz hale geldim yemin ederim çocuğum olmasa kendimi hastanelere kapattırcam.az önce sol çenemin altındaki lenf benzimin acıdığını fark ettim bu olay zaman zaman olur geçer ama bu kez biraz daha acıor elime gelen bir şişlik yok baya kontrol ettim.ama acıor işte.tatildeyiz şu an da ve asla tatilin keyfini çıkaramıorum kafam hep orda.bu artık hayatımı çok etkiliyor.lütfen yardım edin dostlar benim gibi Olan varmı nasıl atlatıyorsunuz