Pediatrihemsiresianne Ben instada uzm dr ali fuat bey var çocuk doktoru onun kendisinin de üretiminde katkıda bulunduğu ve tavsiye ettiği biopedia aldım çok memnuniyet var yorumlarına trendyoldan da bakabilirsiniz henüz yeni kullanıyorum bir sorun yok şimdilik oğlumu rahatsız etmedi 😊
Gamzeliccc Kendi doktorumuza sordum mustela kullanabilirsin demişti bende onu aldım. Yanında losyon ile birlikte geldi
Bego Gecen yaz 1 yasindayken mustela kullandim, memnun kaldim. Ancak gecen gun denk geldim, instagramda bir cildiyeci mustelayi 2 yas icin onermis. Bu sene temiz icerikli baska bir krem arastirdim, bee’o da karar kildim, ona bugun basladik.