Bizim de birkac gundur oyleydi, burnu da inanilmaz akiyordu. Surekli serum fizyolojik vs. Uyurken asiri horlama, agizdan nefes alma. Doktoru augmentin surup ve ventolin yazdi. Iki gecedir horlama ve oksuruk olmuyor. Burnu da daha iyi gibi. Ama bizimki 22 aylik. Kilosuna gore belki doktorunuz yazabilir. Fikir olsun dedim. Gecmis olsun