Bebeğim 8 aylık yabancıların olduğu akraba ortamına girdiğimiz zaman kucaklarına gitmek istemiyor haliyle yabancılıyor insanlarada kucağınıza almayın diyemiyoruz tabi ki ama benim merak ettiğim konu bana güvenli bağlandığı için mi böyle yoksa güvenli bağlanma olmadığı için mi böyle birde ileride utangaç bir çocuk olmaması için sosyal olması için ne yapmalıyım ben utangaç bir çocukmuşum