Arkadaşlar kızım doğduğundan beri gözünde hep çapaklanma ve sulanma var.kendi doktorumuz çayla pansuman yap 1sene boyunca normal hep ilaç damlatamayız dedi.bugün acile gittik kızım çok ağlıyordu sabahtan beri artık sesi kısılmaya başlamıştı ağlamaktan.ordaki doktora sordum gözünü de anne sütü damlat dedi.çevremden birkaç kişi daha demişti ama kafama göre bunu yapamazdım. internetten bunu araştırdığımda bunun tehlikeli olduğu yazıyor.doktoru öneren var mı damlatmalı mıyım ?