Marinedeniz Nifty testi kizlar yaptiran var mi? Cinsiyet yaziyor mu direk yazmiyormus sanirim ama anlasiliyormis sanirim bileniniz var mi ?
peloser Marinedeniz evet cinsiyet belli oluyor. Sadece acık acık yazmıyor doktora bırakıyolar sonuçtan bildirimi. Ama xx ve xyden anlayabilirsinz sanırım.
Tomyris Marinedeniz evet belli oluyor doktorunuza gönderilen rapora yazıyorlar ben yaptırdım kız çıkmıştı kızım oldu zaten
gulshnnn Evet oluyor XX ve ya XY şeklinde yazıyor. Yani bizimkinde yazıyordu. Kromozomları XX kız, XY erkek .
Marinedeniz Emmosch bize de sonucu iki gune kadar gondercekler cok heyecanliyim yani kendimiz de gorebilicez o zaman anlariz sanirim doktor kontrolumuz haftaya cunki
Marinedeniz BuzluKahve yaa acik acik yaziyormuydu? O zaman yapilan yere gore degisiyor sanirim kiminde yazmiyormus cunki
Duygumi Marinedeniz yani benimkinde yazmıyordu xx ya da xy yazan yerler var raporda ama onlar belirli hastalıkların olup olmadığını söyleyen sonuç kısmıymış. Yani yanıltıyor onlar eğer doktorunuz arayıp sorarsa söylüyorlar ama aksi olmadıkça size söylemiyorlar. En azından benim öyleydi.
Tomyris Marinedeniz yok doktorumuz söyledi kromozomlar yazıyordu ama açık değildi yani doktor olmayan anlayamaz bence
Deletedmom_79 Marinedeniz evet cinsiyet kromozom anomalilerine de bakıldığı için belli oluyor. Direkt cinsiyet nedir diye bakmıyorlar.
Marinedeniz BuzluKahve hmm ben direk kendi labaratuvarlarinda yapan bir firmaya yaptiriyorum da sormak da hic aklima gelmedi
Marinedeniz avakado7 ya sanirim benim yaptirdigim yer doktora gondermicek sormadilar bile cunki doktorun kim diye “/ bana gonderceklermis