Lykiavvv bende yere sünger minder koydum halının üstüne öyle yatırıyorum, bi ay önceydi. Temizlik yapmak için kaldırdım bide ne göreyim halı ıslaktı, nemlenmiş. Bikaç güne bir en kötü kaldırıp havalandırıyorum şimdi, sizinde aklınızda olsun. Yer yatağının etrafını yastıklarla da çevirdim. Bebeğim için iyi oldu beşikte yatmadı alışmadı hiç.