besafe kullanıyorum oğlumda 8-9. ayından beri. şuan 15 aylık. isofix değil kemerli bizimki. çook memnunum iyi ki almışım diyorum. bir sürü koltuk baktım en yüksek olanıydı. çocuk dışarıyı çok rahat görüyor sıkılmıyor o yüzden de. ben aldığımda 1400 gibi bir fiyattı. çok fazlaydı ama değdi bence, bi çocuğum daha olursa ona da kullanılır inşallah :)