Bebeğim 9 ay 21 günlük yani son günlerde inanılmaz huysuz mızmız bir saniye dibimden ayrılamıyor odadan bi çıksam çığlık kıyamet sürekli kucak istiyor veya elinden tutayım yürüsün istiyor memeye düşkünlüğü arttı yani 4. Ay zor diyordum şuan mumla arıyorum sabrım tükendi artık yorgunluktan ölüyorum tüm gün ağlıyor ne kafa kaldı ne başka bişi artık gücüm tükendi atak mıdır diş midir anlamadım?? 😔😔😔😔😔