Mucizemle_1 bir kaç gün önce çektirdim ilk gün hiç konuşamadim ara ara ağrıdı anestezili olduğu için 8 saat emzirme dedi tahmin etmediğim ben süt sagmamistim çok pişman oldum ama ek gıda döneminde olduğumuz için idare edebildim 4 saat sonra ilk sütümu sağip attım diğer kalan 4 saat sonra yine attım sonra emzirdim ama ilk gün hiç konusamamistim