13 günlük bebeğim var . Salı -çarşamba günü puding yemiştim cildinde küçük kızarıklık oldu. Perşembe günü doktora gittiğimde sönmüştü baya olan yerlerde olmamıştı . Aynı gün Sma optipro kullanıyordum perşembe günü mamasınındeğiştirdim .Sma comfort a geçtim . 2 günden beridir de yüzünde hiç geçemeyen kızarıklık oldu ve fazlalaştı . Bu akşamda mukuslu kaka gördüm . Sizce mama değişikliğimden mi oldu . Böyle bir durum yaşayan var mı . Dikkat ediyordum yediklerime doğduğu günden beri ne yiyorsam onlara devam ettim farklı şey yemedim .