ilknursarikaya86 Merhabalar, 1 yaşında oğlum var emziriyorum ve emzirme döneminde saçlarım inanılmaz beyazladı.hayatımda ilk defa saçımı boyayacağım hangi marka önerirsiniz acaba güzel anneler 🙏😊
nilveannesi ilknursarikaya86 eczanelerde naturigin saç boyası var tamamen organik fiyatı 70-80 tl birşeydi en son. Onlardan alabilirsin.
Selinasel Uuy doktorlarında hangisine güvencez şaşardm bebeğimn 40 çıkmadn boyadım şu an 3 aylık 2 gün önce boyadım tabi boyarken ve saçımda beklerkn hiç bit şekilde yanına yaklaşmadım
Ecmayz Valla bebem 2 ay 6 günlük. 3 aylık olduğunda 40 mevlidini yapıcam. O zaman boyatıcam. Nefret ettim saçımdan. Sanmiyorum bisey olcagini. Bence anneler bakım yaptırıp kendine bakınca daha mutlu oluyoruz ve mutlu anne mutlu bebeoluyor :))
Nihankuzey ilknursarikaya86 hamileykende oglum suan 9 ayi doldurcak bi hafta oncede boyattim şükür bisey olmadi