Daha çok küçük annesi , eşyaları secemedigi için uzun uzun bakıyor anlamaya çalışıyor. Ben engelli bakımı ve rehabilitasyon bölümü bitirdim. Benim görüşüm normal olduğu yönünde benimde oğlum var şu an 1 yaşında. Yinede içim rahat etmiyor diyorsaniz doktorunuza sorabilirsiniz