Bebeğim 14 aylık adımlamaya başladı 15.ayda yürüyordu ellerini bırakıp evin içinde uzun mesafe gidebiliyordu geçen hafta hastalık geçirdik bağırsak enfeksiyonu azı dişlerini de çıkarıyor bir yandan o hafta kucağımdan inmedi yürüyecekse de hep elini uzattı beraber yürümek istedi hastalığı atlattık şükür 1hafta oldu ama hâlâ kendi başına yürümüyor elini uzatıyor eğer tutmazsam hemen kendini yere bırakıyor ve emekliyor cesareti kırıldı tekrar nasıl yürümesini sağlayabilirim çok üzülüyorum bu duruma😣😣