Hanımlar merhaba. Bebeğim 15 günlük 2 gündür kaka yapamıyoruz. Sütümü sağıp öyle veriyorum ama yetersiz kaldığı için mama da veriyorum. Aptamil kullanıyordum bugün Hipp’e geçtim. Ve bugün 2 kere kakamızı yaptık. Mama iyi geldi. Fakat hala gaz sancımız var sanırsam. Mamaya zeytinyağı damlatılır mı? Damlatılırsa ne kadar damla damlatmam gerekiyor?