Yusra12 evlendikten sonra bütün sosyal medya hesaplarımi kapadım kimsenin benim aile hayatımı, gezdigim yerleri, yediğim yemekleri görmesine gerek yok diye düşündüm. Annemin Instagram hesabı açık oradan bazı sayfaları takip edip bakıyorum sadece. Onun dışında çok nadir WhatsApp üzerinden fotoğraf paylaşımı yaparım. Sadece aile ve akrabalarım var zaten onda bile paylasimlarima dikkat ederim. Sürekli fotoğraflar paylaşıp, her şeyi göz önünde yaşamak bana doğru gelmiyor.
Anı yaşamak gerekiyor mutluysak o anı yaşayalım,hissedelim hemen birileri de görsün demek yerine. Fotoğraf tabi ki çekebiliriz anı kalır ileride bakmak, çocuklarımıza güzel kareler bırakabilmek adına.
Bosverin huzurunuz evinizin içinde kalsın kimsenin görmesine gerek yok. Hem nazara da çok inanırım ne zaman bir paylasim yapsam WhatsAppta illa bir şey olur. En basiti doğum günümdü eşim küpe ve bilezik almıştı pasta falan kendi içimizde kutladık bir kare paylaştım hediyelerimi de çok göz önünde paylaşmadim geride çıkmış . Ertesi gün küpem koptu ☺️
Negatif insanlar hayatımızda varlar. Mutluluğu istemeyenler var. Kendi mutsuzluklarini herkes yaşasın diyenler var. Bu negatiflik ne yazikki karşı tarafı da etkiliyor