Cnnkrty12 Bebeğim 4 aylık herhangi birine gittiğimizde direk ağlamaya başlıyor hiç susmuyor direk eve dönüyoruz bu durumu yaşayan var mı
happiestMom Cnnkrty12 ne yazık ki biz 😤 kızımda öyleydi suan oğlumda öyle evde daha rahat kızım vakit geçirsin her ikisi de hava alsın diye sık sık dışarıya cıkıyorum her cıktıgımda burnumdan geliyor 3 aylık olucaz 10 gün sonra nasipse bizde
Burceee Cnnkrty12 Biz. Üstelik 11 aylık. Bazen ağlıyor, bazen ağlamıyor tamamen o günkü ruh haline göre. Özellikle ilk gittiğimizde ortama alışana kadar kendimde tutuyorum. Alıştıktan sonra ağlaması azalıyor.
Melis1706 Cnnkrty12 benimde oyleydi ilk gittigimiz yerde genellikle yada cok kalabalikta oluyor ben olabildigince gezdirdim hep misafir agirladim hep misafirlige gittim oyle oyle daha alisti
minikmucizem34 bizimki 2 ay 10 günlük aynı resmen koşarak çıkıyoruz gittiğimiz yerden eve gelince hiç birşey yok sus pus
Atahaninannesipnr Hanifecoskun Cnnkrty12 Melis1706 minikmucizem34 Melis1706 Bundan çok çekmiş biri olarak söylüyorum kizlar merak etmeyin geçiyor ben pedegog pedegog gezdim bide nereye gitsem saatlerce ağlama krizine giriyordu herkez bana dışarı çıkar dışarı çıkar diodu ama kış zaten sonra tamamen ayrılık kaygısından olduğunu öğrendim hatta bir gün kardesimde hastaneye götürdük o kadar agliodu şuan 11 aylık Allah’ım gülücükler kurlar gırla gidiyor 🙂
Cnnkrty12 Bende mutlaka her gün dışarı çıkarmaya özen gösteriyorum ama daha alışamadan çocuğu alınca direk başlıyor ağlamaya ve asla susmuyor eve geldiğim gibi dediğiniz gibi sus pus oluyor
Hanifecoskun 6 aylik olcak oğlum bizde de ayni sorun var. Hava güzel oldukça dışarı çıkarmaya çalıştım şimdi ramazandan kaynaklı üst üste iftara gidince alışmaya başladı galiba iki gündür maşallah i var çok şükür
Cnnkrty12 Atahaninannesipnr ah umarım o günlere sağlıkla geçeriz üzülüyoruz evet ama dediğiniz gibi kaybetme korkusu 😌