Madamemom home office çağrı merkezi zordur biraz ben bi sirkette calısıyosum 1 yık sirkette calıstım sonrasında pandemi kaynaklı evden calısmak durumunda kaldık 1,5 yıl calıstım ama cok zor bekardım o zaman annem evde ne sülürge acabilir ne odaya girebilirsi çıt çıkmaması gerekiyo ve evden calısıldıgı şçin cok daha sıkı disiplin oluyo bir program var ordan mola tusluyosun saniye saniye görebiliyolar sürekli toplantılar vs ger dakika pc basında olman lazım molan bitince tuvaletin gelse takım liderini arayıp haber vermen gerekir yani kısacası bebekle biraz zor olur