Doğdu doğalı hep tek kat giydirdim sadece ipli zıbın ve alt üst takımı hiç kat kat giydirmedim ondan mıdır bilmiyorum geçen sefer uzun kollu zıbın giydirmiştim bin pişman oldum eskiye döndüm ipli giydiriyorum üstüne gecelik ama bu cocuk neden hep terliyor uyurken üstüne ince battaniye örtüyorum her ağladığında baktığımda yatağı ıslak oluyo en çok da baş çevresi ense 😒 çözümü önerisi olan var mı veya benim durumum da olup birseyler deneyen bu arada evin ısısı geceleri 24 oluyo