Elvin-ecrin benim çocukluktan beri haftada 2-3 kere tuvalete çıkarım. 1 hafta çıkmadığım da olurdu. Ama rahatsızlık bermezdi. 1 haftadan sinra psikolojik olarak stres yapmaya baslardim. Doktora gittim, bi suru caylar denedim ilac vs, hic bir etki olmadi. Ama yillar sonra farkettim, sabahlari sicak sutlu kahve icince hemen tuvalete cikiyorum. Ama tuvalete cikaran sicak sut. Bir de sabahlari spor yapinca da iyi oluyor. Belki deneyebilirsiniz.