2aylik bebeğim kabız bir hafta oldu bide fitil verdim çok katı ve çok kötü korkuyordu rengide yeşile sarı arası biseydi normalde sıvı bir şekilde yapmaları gerekmez miydi yoksa kabızlığı dan mi bu katı yapması fitil vererek yaptırıyom kendini yapmıyor ne yapmama lazım kafayı yemek üzereyim günde 2 defa mama içiyor sma mamasida ama mamadan kaynaklı değil sürekli ağlıyor yapamadığı için