Arkadaşlar kızım şuan tam 2 buçuk aylık, doğduğu günden beri sütüm hep boldu günde 10 kez tişört değiştirirdim gece yatağım ıslanırdı vs ama sarılık olduğu için ve uzadığı için günde 3 defa 30 CC mama da veriyordum 2. Ayına doğru mamayı kesmiştim ama bebeğim sabah 6dan akşam 9a kadar sık sık emdiği için akşam sütüm bitiyor ve 90 CC mama vermek zorunda kalıyorum uyumadan önce akşam 9da iyice acıkmış oluyor, artık göğüslerim yumuşak üstüm ıslanmıyor ve çekmeye başladıktan sonra sütüm geliyor, iştahlı biri değilim yemeği az yiyorum diye mi azaldı bilmiyorum ama çok üzülüyorum, ilk çocuğum tecrübesizim de tabiki, uzun oldu kusura bakmayın fikirlerinize ihtiyacım var ( 37+3te 3400 gram doğdu 2. Ayında 6 kilo çıktı bu arada)