Minik-1 Kaplı olandan almıştım hiç toplamadı yani kapatmadı tam lcwaikikinin kullanan var mi dolgusuz olandan o nasıl . Normalde 80 takıyordum 90 almıştım şimdikini
edafmo Minik-1 lcwadan ben aldım memnunum, günlük kullanıyorum ama dışarı çıkarken tam toplamıyor. Ben toplasın diye süngerli ama dolgulu olmayanlardan aldım NBB den onları kullanıyorum dışarı çıkarken