Oykuasena19_ size tavsiyem deneyin bunu, süt ürünlerini kesin belki düzelir, benim bebeğim dede vardı laktoz intoleransı çıktı, yüzü sivilce olurdu ucu beyaz, sık kaka yapardı gürültülü şekilde ve mukuslu, doktorum çocuk ek gıdaya geçene kadar süt ürünlerini ve kırmızı eti yasakladı yemedim hiç ve bebeğim düzeldi, ek gıdaya geçince yavaş yavaş yemeye başladım sorun olmadı, şimdi bebeğim de bende yiyoruz süt ürünlerini, ama bu gibi durumlar alerjikse dikkat edilmezse kötü sonuçlar olabiliyor, doktora gidin bence