Nebahat123 [https://mutluresim.com/images/2023/04/16/c0DxS.jpg](https://) Kızlar ben oturması için almıştım ve etkisinde gördüm.artik isim bitti ve satmak istiyorum ilgilenen olursa.150 liraya satacağım.
Nebahat123 Fotoğrafında çekip atabilirim,herhangi bir sorunu yok,belli bı sure kullandık zaten.evde artık fazlalık olduğunu dusunuyorum.
Masumenin_annesi @Nebahat123 hanımefendi duruyormu ürün hala İhtiyacım var buna ama biraz daha indirim yaparmisiniz lütfen almak istiyorum
Drk0712 Nebahat123 yanlış anlamayın ama sıfırının resmını atmışsınız sıfırı 230 tl zaten kargo ücretsiz. Sizin 215 biraz fazla değil mı ıkıncı el urunn ıcın
Cilekkizannesi Nebahat123 şimdi baktim 250₺ benim almak istediğim. Yani ikinci el almak için fiyatın cezbetmeside lazım 🤗 Belkide yeni gibidir ama bunu ben ön göremem ki. Elden olsa yine bakıp alınacağı için bi sorun olmaz. Neyse izah etmek istedim. Yinede teşekkürler.