busraslan1 Atlas-Han sakin olduğu anda bakıyorum yok yumuşak karnı masaj yaparken sert oluyor sıcak suya da koydum yine yapmadı
busraslan1 aysealb_ ben de aynı hep aynı mama hatta bazen mama verdikten sonra kakasını yapardı şimdi niye böyle oldu anlamadım
oykumoms Karnı şiş değilse ve huzursuzluk yoksa sakın dışarıdan müdahale yapmayın. Bn öyle bir hata yaptım çok pişmanım. Anne sütü alıyor demişsiniz 10 güne kadar normal o zaman. Ben en son cerraha gittim bağırsakları ilk aylarda aktif olmadığı için biriktirip yapıyor dedi dışkısı bağırsağının üstündedir biriktikçe yapar dedi. Bende yapmıyor diye fitil yaptım kulak çubuğu falan yaptım (acil dokturunun tavsiyesi ile) çatlak oluştu.
busraslan1 oykumoms yani bazen ıkınır gibi yapıyor kıpkırmızı oluyor daha önce de gazı geldiğinde böyle olurdu ama bu kadar ıkınma görmemiştim. Her şeyi yapmama rağmen gelmiyorsa kakası yok herhalde yani bilemedim. Ben de fitil veriyim dedim ama doktora gitmeyi bekliyom en iyisi
busraslan1 oykumoms hatta normalde uyanıkken ağlardı şimdi duruyor sesi çıkmıyor huzursuzluğu yok gibi çok dert ettim ya bi kakayla havalara uçucam her saat bakıyorum yapmış mı diye yine leke gibi yapmış devamı gelmemiş
oykumoms busraslan1 kesinlikle doktora gidin yani röntgen falan çekiyorlar bakıyorlar eğer doktor uygun görürse o şekilde fitil verin yoksa dışarıdan bir müdahale kesinlikle tavsiye etmiyorum dediğim gibi ben çok pişman oldum çok sıkıntı çektim Ben de aynı sizin gibi bekliyordum 10 15 gün kaka yapmadığı oluyordu en son cerraha giderek çözümü bulduk gazını nasıl çıkartıyor ıkınma gazdan dolayı olabilir mi acaba
busraslan1 oykumoms gazını çok çıkarıyor kızarıyor ağlıyor sonra gaz çıkarıyor emerken de gaz çıkarıyor hep ama bazen sanki zorlanıyor ben tutuyorum gaz çıkarsın diye ayaklarını düz yapıyor tuvalet pozisyonunda istemiyor sanki acıyor da ayağa kalkmak istiyor gibi yapıyo
oykumoms busraslan1 siz bol bol masaj yapın zeytin yağı verin eğer Dr uygun görürse fitil yaparsanız. Ki fitil ve lavmanı çok önermiyoruz demişti doktor bana akışkanlık falan yapabiliyormuş ve daha çok küçük. İçiniz rahat olsun eminim sıkıntı yoktur belli bir süre sonra zaten düzeliyor günde 2 3 kez bile yapabiliyor sonra😄
busraslan1 oykumoms inşallah ya kabız olmanın acısını biliyoruz yani minicik bebiş kabızlığa dayanamaz diye çok dert yaptım 😢
busraslan1 oykumoms poposuna bakmaya çalıştım yırtık çatlak bişey var mı diye anlayabilceğim bişey mi acaba olsa görür müydüm siz görmüş müydünüz
oykumoms busraslan1 o bizim anlayabileceğimiz bişey değil aslında makatında minik çizgi gibi bir şey oluyor. Sonra çatlak olduğunda Kaka yaptığında kan oluyor bezinde. Ben bu sorunu yaşarken birsürü doktora gittim hiçbirininde aklına makat çatlağı gelmedi. En son acile gittiğimde doktora makatında çatlak olabilir mi bakar mısınız demiştim bakıp evet var demişti cerraha yönlendirmişti. Dr gittiğinizde bakmazsa sizde hatırların onlar daha iyi anlıor
Masalumay22 busraslan1 merhaba, kızım bir süredir fitille kaka yapabiliyordu, bugün instagramda bi kaka masajı videosuna denk geldim bebekmeselesi diye bir hesap, o masajı yaptım 2 dk sonra çok rahat yaptı kakasını, isterseniz deneyin
busraslan1 Masalumay22 ben de takip ediyorum denedim çok iyi gaz çıkardı öyle ni ses çıktı ki yaptı galiba dedim heyecanla altını açtım ama yapmamıştı 😢
Ebrugltkn aysealb_ arıtma suları da bazen bebekte kabızlık yapabiliyormuş mama suyuna koyuyorsanız belki onu kesmeyi deneyebilirsiniz insallah düzelirler biran önce 🙏
aysealb_ Ebrugltkn normal market suyu kullanıyorum ama baya kaynatıyorum yani yarım saat kadar ılıtıp onunla yapıyorum mamalarını devamlı