Gizemnaz_ doğduğunda çok saçlı bir bebek olarak doğdu ama çok fazla döküldü saçları seyrekleşti o yüzden ilk 7aylıkken 2ye vurduk, keser kesmez pişman oldum ama daha gür geldi gerçekten de. Ama saçın yapısı değişti ilk saçı daha düz ve daha da ipek gibiydi, kestikten sonra dalgalı oldu uzadığında ama yine ipek gibi. Birde saçları simsiyahtı kestikten sonra uzadığı saçı baya sarı gelmişti 1yaşında falan bildiğin sarıydı şimdi 2yaşa doğru gidiyoruz geri biraz kumrallaştı ama güzel saçı ben seviyorum🥰 yanları kısaltıyoruz 1kaç kesmedir üstünü bırakıyoruz baya uzadı üstü tokayla bağlanacak kadar oldu şimdi yanlar kısa üstü kah bağlıyorum kah dikiyorum kah tel toka takıyorum şekilden şekile sokuyorum çocuğu🤭😁