Bssraa2 canım ben çok çektim. Benimkisi kabız değildi gazdan kaka yapmıyordu. Çiğlik atar gibi ağlayarak uyanıyorsa gazi da vardır. Devamlı huzursuzluk yapar, devamlı ikinma, sancıyla kivranmasi olur.
Doktorlar kitabı bilgi 10 güne kadar normal diyor ama bebeği de çok bunalmaya gerek yok. Bir acile götürün ya fitil kullanın yada lavman derim ben. Benimksii ıkınmaktan göbek fıtığı yaptı, makat çatlağı yaptı, ben gün aşırı lavman yaptım.
Bence bebeğe zulmetmeyin, kakasini yapmaya yardımcı olun. Nasıl dayandınız 8 gün. Beni psikolojik olarak mahvetti o süreclerimiz.