Yesimbb Kızlar selam 4 aylık kızım gündüz 2 saatte bir (bazen daha kısa sürede acıkıyor) emiyor. Gece ise zorla kaldırıp emziriyorum. Çok uykulu oluyor. Sizde durumlar nasıl gece emziriyor musunuz? Bana gece uyandırma acıkırsa uyanır o diyorlar ama.
almilabuss Yesimbb bazen 4 saat bazen 6 saat sonra uyanır. Uyandırmana hiç gerek yok. Dedikleri gibi kendisi acıkınca uyanır
Beyzcn Yesimbb Doktor bana kesinlikle gece kendin uyandırma nasıl emerek büyüyecekse uyuyarak da büyüyecek bu çocuk demişti o günden beri uyandırmıyorum ve çocuk düzene girdi resmen bence uyandırmayın bırakın acıkınca uyansın ki küçük de değil
Melisuzunoglu 8 en gec 9 gibi uyumus oluyor 12 1 2 arasi uyanir emmek icin uyur bi daha maksimum 2 saatte bir kalkardi emmeye normalde ama 2 3 gundur sık sık uyanmaya basladi atağa bağliyorum bakalim umarım duzene girer 4 ay 26 günlük
Yesimbb KubeyHatun Beyzcn Filizz23 almilabuss Melisuzunoglu Teşekkürler kızlar sanki acıksa da uyanmayacakmış gibi geliyor bizim kızın uykusu biraz ağır. Bir deneyeceğim.
Yesimbb almilabuss ben normalde 3 saatte bir uyandırıyorum bazen uykuya dalip 4 buçuk saate uzuyor sonra vicdan azabı çekiyorum aç bıraktım diye. Ama 5 saate kadar uyuduğunda da çok uykulu oluyor max. Bir memeyi 10 dk emiyor sonra uyuyor geri.
Yesimbb KubeyHatun Ya ilk doğduğu zaman kilosu iyi değildi mamaya başlattı doktor anne sütüne ek olarak. Sonra mamayı yavaş yavaş bırakabilirsin kilosu iyi dedi. Ben biraz fazla yavaş gittim bir ara tamamen bıraktığımda çişli bezi çok azaldı. Sonra geri başa döndüm. O yüzden mamayı biraz yavaş bırakıyorum. Şimdi anne sütüne ek olarak günde 1 kere 90 cc mama veriyorum. Gündüz çişli bezi en fazla 4 falan oluyor zar zor gece emmesi yle artıyor o yüzden gece emzirmeyi kesmedim ben. Siz kestiniz mi?
KubeyHatun Yesimbb Ben 3. Ayda bıraktım. Asla uyandırmıyorum çünkü beslenme kadar uyku da önemli. Vicdan azabı yapmayın çünkü bebişler acıkınca uyanıyor zaten artık. Ben en son beslenmesini gece 12′de bırakıyorum. Sabah ⅞ gibi beslenme yapıyorum.
KubeyHatun Yesimbb benim kızım da 2600 doğdu ve ilk ay 500 gram aldı. Kilo alamayacak diye delirdim ama şu an 6500 kilo🧿 bizim için büyük başarı.
KubeyHatun Yesimbb bir de bana lactamil inanılmaz işe yaradı. Resmen sütümü kaynattı. Denemeni tavsiye ederim. Ben mama ve meme veriyorum.
Beyzcn Yesimbb Ve doktor şunu demişti eğer bebek doyup uyursa 6-7 saate kadar rahat uyur uyandırma gündüz de 4 saat arayla emer eğer düzene girerse demişti çocuk dinlendiği için huzursuzluk da yapmıyor artık dinleniyor çünkü bizim ki de 4 aylık ve ne zaman isterse o zaman besliyoruz ve uyutuyoruz 😊
Yesimbb KubeyHatun lactamil toz olanı mı yoksa bitki çayını mı ben de bitki çayını kullanıyorum. Bez sayıyor musun peki bezleri nasıl?
Filizz23 Bence uyandırmak doğru değil doktorları dinlerseniz eğer 3 Aydan sonra gece uyanmayabilirler normal yani benim 4 aylık bebeğim 2 defa uyanıyo sadece zaten acıkınca uyanıyolar
KubeyHatun Yesimbb Ben doktordan ‘rezene’ düzenli kullanıldığında meme kanseri riskini arttırdığını duydum. O yüzden rezene olan bitki çaylarını kullanmayı kestim. Toz versiyonunu kullanıyorum. Sabah /akşam.
Beyzcn Yesimbb Bizim ki de öyle ama uyanınca daha güzel besleniyor ben de bazen diyorum şekeri düşecek ama uykusunu almadığında da benim şekerimi düşürüyor 😅