Bu mamayı kuzenim önermiş anneme gazı varsa versin gaz yapmaz demiş. İlk bebeğimde bütün mama isimlerini biliyordum ama bunu ilk defa duydum. Bebeğim anne sütü alıyor ama yanında mama da veriyorum . Sanki aptamil gaz yapıyor ve tadını sevmedi .daha 25 günlük . Bu mamayı deneyen bilen var mı ?