Mysmrtfrt Fahriye1987 kesinlikle içinde bekletmeyin sütünüzü emzirin emmiyorsa sağın makinayla. Benim göğsümde süt kaldı mastit oldum apse yaptı iki gün önce kesi atarak boşalttılar içini çok kötü bi durum