Elifhifa İyi akşamlar güzel anneler. Bir kaç gündür nefes alırken sol göğsümde bıçak saplanır gibi batma oluyo. Sanırım üşüttüm ne yapabilirim ilaç veya bitkisel olarak. Bu arada emziriyorum ilaç içebilirmiyim bilmiyorum parol fayda eder mi
Hohomoromu Elifhifa bence doktora git emzirrken ve ya hamileykn içilebilecek ilaçlar var doktorn soylıyecebılcgı yöntemler daha sağlıklı olur
Pinarzeynep Elifhifa sırtına bal sürdür üzerine karabiber ekin havlu koyun sabaha kadar kalsın ben çok faydasını gordum
Zeynepecrinannesi Elifhifa bir tatlı kaşıgı bala bir cay kasıgı toz zencefil karıştır yatmadan önce ye biraz yakacak ama iki güne hiçbirşey kalmıyor soguk algınlığına bile birebir.. Denenmiştir 😂
Elifhifa Hohomoromu doktora salıdan önce gidemem nefes almaya korkuyorum canım acıyo belki evde yapılabilecek bişey bilen çıkar diye yazdım 😊
Elifhifa Omerasaf38 Pinarzeynep Allah razı olsun iki yöntemide denicem inşallah geçer kaç gündür çekiyorum
Burcumom Elifhifa söylenen yöntemleri deneyin ama doktoru ihmal etmeyin bende öyleydim, tabi astımda var bende tıkanınca acile gittim ciğerler %95 kapalı dedi bronşit olmuşum zatürreye ramak kalmıştı. O yüzden ihmal etmemelisin.
Elifhifa Burcumom yaa ciddenmi geçmiş olsun. Bikaç gündür var ama ara da olur bende en son bir iki ay önce olmuştu bikaç gün sürüp geçiyo. Üşütmeye bağlıyodum ben. Sizinde böyle arada mı oluyodu yoksa devamlı mı? Korktum şimdi biraz
Burcumom Elifhifa ilk başta bende üşüttüm sandım ama baktım geçmiyor dedim ben bi hastaneye gideyim randevumu aldım hastaneye gitmeden astım nöbeti geçirdim öyle acile gittim orda teshis konuldu birbirini tetiklemiş
Elifhifa Burcumom anladım çok geçmiş olsun tekrar. Başka şikayetiniz var mıydı öksürük vb gibi. Bebeğimi bırakacağım yer yok eşim çalışıyo hastaneye gitmem zaman alıcak