Bol su, tahin pekmez, fıstık ezmesi , çiğ badem, dut kurusu, dere otu, rezene çayı, şalgam suyu, havuç, dana ciğer ve takviye olarak da pregnacare breast-feeding bana çok iyi geldi.
Bebeğim kolik olmadığı için kurubakliyatları kesmeden yedim ama bir kere kola içtim ertesi gün bebeğim mahvoldu. Ama hiç bişey yemeseniz bile uykunuzu almış, moraliniz yüksek olursa bir de bol su tüketirseniz o zaman fışkırıyor resmen. Tabi yeni doğanla bu biraz zor oluyor ama :)