MasaLiyam kızıma ablası kreşten bulaştırdı altı aylıktı özel bir losyon verdi onu aldık yedi seneyi geçti ilk üç gün hafif ateşi vardı sonra şırtında farkettim doktora götürdük su çiçeği dedi doktor aşısız olduğu için ilerde sona olma riski var dedi alışını bir yaşında vurdurmamızı söyledi alerji şurubunda vermişti kaşırsa çukur iz kalır dikkat edin bizde iz kalmadı cok şükür geçmiş olsun bu arada gebe yakınınız varsa bir süre buluşmayın hamileler için tehlikeli