merhaba herkese.internetde baktim ama farkli yorumlar var birde astim hastalari icin sprey kullana bileceklerini soyluyorlar.bu gun hastaligi esimde evde oldugu icin yatarak bir sekilde atlatdim ama yarin eger sprey kullanmakda sorun yoksa devam etmek istiyorum.Ramazanin son gunlerini orucla gecirmek istiyorum.bu gun sonlara dogru kendimi bayilacakmis gibi hiss etdim.bilen varmi?bogaz spreyi kullansam oruca nasil etki eder?