Kızımın diş etleri bem beyaz pazartesi gününden beri dişi çıkar diye bekliyorum ama 1 haftadır ne paylama var ne bir şey her geçen gün daha çok kötü oluyor ishali var uyumuyor iştahsız ateşi de 38 derece sürekli ve çok huysuz dişin tüm belirtileri var ama hala patlamaması beni düşündürüyor sizce diş mi çıkacak yoksa başka bir şey olabilir mi