Benimkisi de birgün iftara gittik kimi gördüyse ağladı. Doktora gittiğimizde de hiç ağlamazdı, sürekli ağladı doktorla iletişim kuramadım resmen. Artık kişileri seçiyorlar sanırım, ben normal olduğunu düşünüyorum. Artık hiç sıkılmadan hergun oynadığı oyuncağına bile ilgisinin azaldığını görüyorum. Bu da gelişimin bir seviyesi bence. Benim bebeğimde 5 aylık 23 günlük.