Merhaba hanımlar benim bebeğim 8.5 aylık oldu uykusu çok hafif en ufak çit sesine uyanıyor ve uykuya bidaha dönmüyor yahut emmek istiyo o şekilde biraz dalıp tekrar uyaniyor. Şimdiye kadar bir şekilde idare etmeye çalıştım ama süreç olarak zihinsel olarak çok yoruldum uykuya geçişlerde çok zorluk çıkarıyor uykusunu da alamadığı için hep mızmız. Uyku damlası kullanmaya karar verdim kullanan var mı memnun musunuz? Verdikten sonra da her küçük sese uyanıyor mu nasıl ilerliyorsunuz gündüz ne kadar uyuyor? Cevaplarsaniz çok mutlu o