sgok çok haklısın ben de bu diyeti 4 ay yaptım bebeğim şu an 5 aylık ve artık düzelmeye başladı. Aşırı pişik oluyordu hemen mantara dönüyordu, ama artık kalmadı. Bebeğine etkisi bu şekilde pişik oluyorsa bir parça nefsini körelt, ama kan veya solunum sıkıntısı yaşatıyorsa sakın ağzına sürme hatta dışarıda yemek dahi yeme içine mutlaka bir şey süt ürünü giriyor. Ama gerçekten geçiyor. Çok çok geçmiş olsun, azcık sabır sadece. Veya kontrol ederek badem sütü içebilirsin. Soya veya koyun keçi sütü de sıkıntı yaratabiliyor. Hindistan sütü de bende sıkıntı olmuştu.