Merhaba kızım bugün tam iki yaşına girdi bir süredir gece sürekli uyanıp katılırcasına ağlıyor ayaklarımda sallamazsam asla susmuyor uykuya dönmüyor bütün apartman bizi dinliyor resmen. Bizimle aynı durumu yaşayan var mı acaba ? Dün gece daha da kötüydü sallasam bile susmadı ağlamaya devam etti bir sağa bir sola dönüyor sallamamı istemiyor bırakınca daha büyük kıyamet kopuyor sabahladık resmen gözler kapalı acı acı ağlıyor yarın randevu aldım doktora götüreceğim artık şüphe duymaya başladım bir şeyi mi var diye bir yeri mi agrıyor acaba diye maalesef cümle kurmuyor henüz o yüzden anlatamıyor kendini aynı durumu yaşayan varsa yazarsa sevinirim